Pošlji tudi ti svoj prispevek! Lahko pošlješ vic, verz, zgodbico ali pa kar povezavo do zanimivosti, ki jih najdeš na spletu. facebook twitter homepage
A - 728 x 90 px - (Leaderboard)
C
160 x 600 px
(Wide Skyscraper)

Ciljna skupina: Najstniki

Kaj si želijo?

 

Ugled

Najstniki so najpomembnejši kupci uglednih trendovskih izdelkov, kot so oblačila, obutev, kozmetika, telefoni ali elektronika. Z njimi želijo narediti vtis in si dvigniti ugled med vrstniki.

Identiteto

Pripadati - to je želja vsakega najstnika. Blagovna znamka, ki jih prepriča, bo vplivala na njihovo identiteto in zvesti ji bodo ostali celo življenje. Najstniki se od vseh skupin najmočneje identificirajo z blagovnimi znamkami!

 

Kaj imajo?

 

Vpliv

Naj se sliši še tako neverjetno, a najstniki imajo velik in pogosto podcenjen vpliv na potrošniške navade v svojem okolju. Ta vpiv se še posebno čuti v družini, kjer najstniki sodelujejo celo pri takih odločitvah, kot je nakup avtomobila.

Denar

Ne glede na to, koliko denarja imajo na razpolago, najstniki o večini svojih nakupov odločajo sami.
Starši jim določeno vsoto vedno dovolijo porabiti za 'najstniške potrebe' in ta vsota se običajno porabi do konca.

B
300 x 250 px
(Medium Rectangle)
  © eetaq.si - Vse pravice pridržane. Reprodukcija celote ali posameznih delov brez pisnega dovoljenja je prepovedana.