Ciljna skupina: Najstniki
Kaj si želijo?
Ugled
Najstniki so najpomembnejši kupci uglednih trendovskih izdelkov, kot so oblačila, obutev, kozmetika, telefoni ali elektronika. Z njimi želijo narediti vtis in si dvigniti ugled med vrstniki.
Identiteto
Pripadati - to je želja vsakega najstnika. Blagovna znamka, ki jih prepriča, bo vplivala na njihovo identiteto in zvesti ji bodo ostali celo življenje. Najstniki se od vseh skupin najmočneje identificirajo z blagovnimi znamkami!
Kaj imajo?
Vpliv
Naj se sliši še tako neverjetno, a najstniki imajo velik in pogosto podcenjen vpliv na potrošniške navade v svojem okolju. Ta vpiv se še posebno čuti v družini, kjer najstniki sodelujejo celo pri takih odločitvah, kot je nakup avtomobila.
Denar
Ne glede na to, koliko denarja imajo na razpolago, najstniki o večini svojih nakupov odločajo sami.
Starši jim določeno vsoto vedno dovolijo porabiti za 'najstniške potrebe' in ta vsota se običajno porabi do konca.